19.03.2020 - 11 клас

11 клас
Тести з теорії та методика фізичного виховання
1. Як навчальна дисципліна, теорія фізичного виховання визначає:
а) оптимальні форми побудови процесу фізичного виховання;
б) техніку фізичних вправ;
в) самоаналіз дій учителя.
2. Фізична культура це:
а) розваги на свіжому повітрі;
б) складова частина культури;
в) прагнення до вищих спортивних досягнень.
3. Назвіть основні фізичні якості людини:
а) швидкість, стрибучість, сила, витривалість, гнучкість;
б) сила, швидкість, гнучкість, витривалість, влучність;
в) сила, швидкість, гнучкість, витривалість, спритність.
4. Оберіть правильне твердження щодо назви груп учнів для занять на уроках фізичної культури:
а). основна, підготовча, спортивна.
б). основна, підготовча, спеціальна.
в). основна, медична, спортивна.
5. Результати обов’язкового письмового опитування учнів щодо вибору навчальних варіативних модулів подаються:
а). директору школи;
б). голові профспілки;
в). керівнику методичного об’єднання учителів фізичної культури.
6. Фактори, що визначають вплив фізичних вправ на організм:
а). класифікація фізичних вправ;
б) виховна функція;
в). індивiдуальнi особливості.
7. З якими закономірностями пов'язана структура уроку фізичної культури:
а). З м'язовою працездатністю;
б). Характер виконуваних вправ;
в). Розвиток рухових здібностей
8. Назвіть класифікацію фізичних вправ за їх значенням для вирішення освітніх завдань:
а). підвідні;
б). швидкісно-силові;
в). легкоатлетичні.
9. Назвіть основні завдання які розв’язуються на уроці фізкультури:
а). самоаналіз дій учня, самостійні заняття, контроль ЧСС;
б). фізичний розвиток, фізична підготовленість, фізична досконалість;
в). освітні, оздоровчі, виховні.
10. Доповніть визначення «Сукупність елементів і з’єднань з чітко зазначеним початковим і кінцевим елементами» - це:
а). Елемент
б). З’єднання
в). Комбінація
г). Вправа
11. Моторна щільність тренувального уроку може сягати у %:
а). 60-70 %;
б). 80-90 %;
в). 70-80 %.
12. Що таке «навантаження»?
а). міра впливу фізичних вправ на організм учня;
б). саморегуляція;
в). інтенсивність.
13. Назвіть форми занять в режимі дня школяра:
а). урок фізичної культури, фізкультпаузи, гігієнічна гімнастика;
б) організовані перерви, фізкультурно-оздоровчі заходи, урок фізичної культури;
в). гімнастика до занять, урок фізичної культури; спортивна година в ГПД.
14. Назвіть фізичні вправи на прояв та розвиток фізичних якостей:
а). вправи для розвитку м’язів рук і плечового поясу;
б). підвідні;
в). швидкісно-силові.
15. Який основний принцип лежить в основі оцінювання діяльності учнів?
а). принцип свідомості;
б) принцип взаємоповаги і співпраці;
в). принцип міцності і прогресування.
16. Як класифікуються уроки залежно від завдань, що вирішуються?
а). тренувальний;
б). предметний;
в). комплексний
17. Які практичні методи Ви знаєте?
а). організація навчальної діяльності;
б). навчання рухових дій;
в). мобілізація індивідуальних функціональних можливостей
18. Яку роль відіграють міжпредметні зв’язки у засвоєнні знань з фізичної культури?
а). виробленню вмінь і навичок працювати самостійно;
б) основа для об’єднання дій усіх шкільних педагогів на користь фізичної культури;
в). спосіб повідомлення теоретичної інформації.
19. Які способи перевірки домашніх завдань застосовують на практиці?
а). пізнавальний, заохочувальний, позитивний;
б). поточний, тематичний, всебічний;
в). фронтальний, індивідуальний, вибірковий.
20. Дайте визначення поняття «фізична підготовленість»:
а). результат фізичної підготовки, досягнутий людиною в результаті опанування руховими навичками, які необхідні для засвоєння певного виду діяльності;
б). високі результати у професійній і спортивній діяльності;
в). високий рівень працездатності у будь-якій сфері діяльності;
г) закономірний процес змін морфофункціональних властивостей організму впродовж індивідуального життя.
21. Назвіть документи планування, що складаються вчителем
а). конспект уроку, робочий план, план позаурочної роботи, план-графік;
б). конспект уроку, план позашкільної роботи, план-графік, робочий план;
в). конспект уроку, план фізкультурного контролю, план педагогічного контролю, робочий план.
22. Укажіть, що визначає техніка безпеки.
а). виконання вправ без травм;
б). комплекс заходів, спрямованих на навчання і виконання правил поведінки, правил страховки і самостраховки, надання першої допомоги у разі травмування;
в). знання правил безпечної поведінки на уроках фізичної культури та заняттях у позаурочний час.
23. Укажіть систему організму, якій належить виключне значення у процесі оволодіння руховими діями.
а). нервова система;
б). серцево-судинна система
в). опорно-руховий апарат.
24. Укажіть, як називається положення на снаряді, при якому плечі знаходяться нижче хвату.
а). вис
б). упор
в). мах
г). хват
25. Укажіть розміри футбольних воріт.
а). 7.00м х 2.50 м
б) 7.40м х 2.50 м
в). 7.32 м х 2.44 м
26. Назвіть основну причину порушення постави. .
а).слабкі м’язи спини
б). звичка носити портфель в одній руці
в). відсутність звички чергувати розумові навантаження з фізичним
г). неправильне сидіння за партою.
27. Укажіть, яка послідовність виконання вправ для розвитку фізичних якостей у процесі заняття найбільш ефективна:
1) витривалість;
2). гнучкість;
3) швидкість;
4) сила.
а). 1, 2, 3, 4
б). 2, 3, 1, 4
в). 3, 2, 4, 1
г). 4, 2, 3, 1
28. Укажіть, з яких частин складається гра у волейбол.
а). партій
б). таймів
в). періодів
г). сетів
29. Укажіть документ, який містить усі аспекти організації змагання.
а). календар змагань
б). правила змагань
в). положення про змагання
г). програма змагань.
30. Укажіть розміри баскетбольного майданчика.
а). 29 м х 16 м
б). 28м х 18 м
в). 28 м х 15 м

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Опрацювати правила гри у футбол. 5-11 класи

Тести для учнів 5-11 класів

Навчально-польові збори 11 клас